Tuesday 6 November 2012

Penyerahan PowerBAR oleh Penaja

Sempena penyertaan sulung riderz RCC pada event Kayuhan Diraja Karnival Rakyat, ramai rakan-rakan yang memberi semangat kepada riderz-riderz yang terlibat. Pada 6 November 2012 detik 10.00 malam dan bertempat di Restoren Anjung Suria, satu majlis penyerahan makanan pembekal tenaga telah dianjurkan.

Pada majlis kali ini kita amat beruntung kerana Riderz2 yang terlibat telah mendapat tips-tips yang berguna daripada Abang Lan 4Bearing, yang merupakan Penasihat Seumur Hidup untuk RCC. Pelbagai pengalaman beliau dikongsikan ketika berlangsunya majlis ini. Antara yang menghadiri majlis ini adadalah Khairul, Tuan Wadi, Mizi, Haidir dan sudah semestinya Abang Lan. Abang Lan telah memberikan teknik dan taktik kayuhan ketika menyertai pertandingan-pertandingan sebegini rupa. Insyaallah dengan semua tips yang dikongsikan dapat dimanfaatkan oleh Tuan Wadi and Mizi dalam menamatkan acara tersebut.

Sebagai dorongan kepada mereka, Bro Haidir telah menaja makanan pembekal tenaga iaitu POWERBAR berperisa Choclate Peanut Butter. Usaha dan dorongan beginilah yang diperlukan dalam membentuk ikatan silaturahim yang lebih erat. Secara kesimpulanya... Tuan Wadi and Mizi jangan hampakan kami!!! Atleast bawa balik hamper pun jadilah . Hahahaha..

Power Bar Tajaan

Penaja Rasmi 

Kami semua nantikan keputusanya dengan penuh debaran

No comments:

Post a Comment